Odzież z nadrukiem jako element identyfikacyjny przedsiębiorstwa
Aktualnie dostępnych jest wiele sposobów na reklamowanie towarów czy usług. Jednak okazuje się, że graficzne formy są najlepsze. Epatowanie napisami i grafiką to najstarsza forma reklamy i jak się okazuje – najskuteczniejsza. Dużo też zależy od jej nośnika. Jednym ze sposobów propagowania marki jest noszenie przez pracowników danego przedsiębiorstwa odzieży z nadrukami, na których widnieje jego nazwa i logo.
Ubrania z nadrukami idealnym nośnikiem reklamy
Niektóre branże wymagają od swoich pracowników jednolitego stroju. Tak jest na przykład w gastronomii i w przypadku sprzedaży detalicznej. Praktycznie każda sieciówka ma swoje barwy, w które ubrani są jej pracownicy. Stanowi to nie tylko świetną reklamę dla nazwy firmy, ale również buduje wśród zatrudnionych osób poczucie wspólnoty.
Firmy takie, jak PATRZ, produkujące gadżety i wydawnictwa reklamowe, często prowadzą również działalność polegającą na nanoszeniu treści na różnego rodzaju odzież. Nadruki na tkaninach wykonuje się wieloma technikami. Może to być zarówno sitodruk, jak i druk fleksograficzny. Coraz częściej stosuje się również maszynowy haft, który wygląda estetycznie i elegancko.
Jakie części garderoby są najczęściej ozdabiane drukiem?
Reklamowa odzież z nadrukiem to przede wszystkim koszulki i bluzy. W takim przypadku odpowiednie treści umieszcza się zarówno z przodu na wysokości piersi, jak i na plecach. Zazwyczaj napis i logo z tyłu są większe. Jest to w pełni uzasadnione, bo najczęściej podczas pracy człowieka to właśnie jego plecy są najbardziej widoczne.
Poza bluzami, nadruki reklamowe umieszcza się na czapkach, spodniach i chustkach. Niejednokrotnie treści takie można też spotkać na szalikach. Niekiedy są one specjalnie zaprojektowaną dzianiną. Takie gadżety spotyka się w sporcie, w przypadku integrowania się kibiców poszczególnych klubów.
Nadruki reklamowe na odzieży nanoszone są za pomocą nowoczesnych technologii i dlatego nie ulegają zniszczeniu podczas wielokrotnego prania. Skutkiem tego reklama może działać bardzo długo i docierać do dużej liczby osób.
Firmowy uniform zobowiązuje
Odzież z nadrukiem firmowym to nie tylko sposób na skuteczną i mobilną reklamę. To także zaakcentowanie wspólnoty, jaką tworzą pracownicy danego przedsiębiorstwa. Ponadto samo użycie nazwy i barw firmy niejako zobowiązuje właściciela odzieży do godnego reprezentowania marki. Ktoś, kto z dumą nosi logo swojej firmy, raczej nie pozwoli sobie na nieprofesjonalne zachowanie. Byłoby to jednoznaczne z negatywnymi skojarzeniami.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana