Tradycyjne, sprawdzone sposoby promocji małych i średnich firm
Warto postawić na ulotki
Wykonanie dobrej ulotki nie wymaga specjalnie dużych nakładów finansowych, a może ona stać się bardzo skutecznym narzędziem promocji. Dotyczy to zwłaszcza małych i średnich firm działających lokalnie. Jeśli prowadzimy cukiernię, piekarnię lub zakład samochodowy, to raczej nie mamy szans na przyciągnięcie klientów z drugiego krańca Polski. Powinniśmy więc skupić się na tym, by nasza firma była znana przez członków lokalnej społeczności – czyli naszych potencjalnych klientów. Ulotki to najlepszy sposób, by do nich dotrzeć. Pamiętajmy jednak, by zawsze były estetycznie wykonane i ciekawie zaprojektowane – tak, by wzbudzały zainteresowanie. Jeśli planujemy wydruk dużej liczby ulotek, powinniśmy zlecić to dobrej drukarni – druk materiałów promocyjnych wysokiej jakości zagwarantuje nam firma Introart zakład poligrafii. Dobrym materiałem promocyjnym są też tradycyjne plakaty – jeśli rozwieśmy je w strategicznych miejscach, czyli tam, gdzie występuje dość duży ruch – na przykład na przystankach autobusowych – to mamy dużą szansę dotrzeć do sporej liczby potencjalnych klientów. https://www.youtube.com/watch?v=uGSsPNfxW_ADobre wizytówki
Ważnym elementem budowania wizerunku firmy są też oczywiście wizytówki. Przydają się one właściwie w każdym przedsiębiorstwie. Na wizytówce powinny znaleźć się podstawowe informacje na temat naszej firmy – adres, branża, strona internetowa i numer telefonu. Dobrze wykonana wizytówka powinna być przede wszystkim trwała – wiele osób nosi wizytówki w portfelu – jeśli druk będzie kiepskiej jakości, przechowywana w ten sposób wizytówka szybko się zniszczy i może stać się nieczytelna. Dlatego najlepiej jest drukować duży nakład wizytówek na raz, z wykorzystaniem druku offsetowego, który zapewni wysoką jakość wykonania.Firmowe pieczątki
Przepisy nie nakładają dziś na przedsiębiorców obowiązku posiadania własnych pieczątek. Trzeba jednak przyznać, że taka pieczątka korzystnie wpływa na budowanie wizerunku firmy. Estetyczna firmowa pieczęć złożona pod oficjalnym pismem do klienta sprawia, że wydajemy mu się solidną firmą, której warto zaufać. Ważne, by znalazły się na niej najważniejsze informacje oraz logo naszej firmy.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana